TRAININGEN

Alle trainingen van IBCT hebben betrekking op persoonlijke ontwikkeling. Sommige trainingen zijn specifiek gericht op prive/thuis situaties. Andere trainingen worden voornamelijk zakelijk ingezet. Te denken valt aan: communicatie binnen teams, klantcontacten, pro-activiteit.

Zakelijke trainingen kunnen altijd in company worden gegeven.
IBCT werkt graag met korte krachtige trainingen. Een trainingstraject bestaat ook vaak uit een aantal dag of dagdeeltrainingen.

Teamtrainingen:

  • Talk as a team
    Een training die ontwikkeld is voor teams die moeite hebben elkaar te bereiken en boodschappen over te brengen op een constructieve en prettige manier. Deze training is veelvuldig ingekocht voor financiële professionals en techneuten
  • Samen werken 2.0
    Mensen kunnen als individuen naast elkaar werken of echt mét elkaar werken als team. De voordelen van een team zijn groot. Lang niet altijd worden die benut. Deze training laat de kracht van samenwerken zien en motiveert het team dit ook in grote mate te willen en doen
  • Boost yourself in business
    Deze training is voor die medewerkers waarvan je ziet en weet dat er meer in zit dan eruit komt. Medewerkers die zich nog niet op hun gemak voelen binnen het bedrijf, het team of de functie, maar dit wel zouden willen. Medewerkers die het nodig hebben om sterk en met vertrouwen naar zichzelf te kijken zodat ze ook op die wijze kunnen performen.
  • Positief ethisch beinvloeden
    Dit is een training die gericht is op alles uit je klantcontact halen. Hoe zorg je ervoor dat de klant doet wat jij wilt? Je kunt je klant op allerlei manieren beinvloeden, op een goede ethische manier. Weten hoe? Volg dan deze training en leer alles uit je klantcontact te halen.

Uiteraard zijn trainingen op maat ook mogelijk. Neem met IBCT contact op om uw wensen en doelstellingen te bespreken.

Grote vraag is altijd: hoe zorgen we ervoor dat het getrainde ook ‘top of mind’ blijft bij de deelnemers? IBCT gaat in gesprek over hoe het geleerde te borgen. Dit kan zijn door opdrachten te geven nav de training, bijhouden van een leerdagboek, terugkom-momenten inplannen, aansturing leidinggevende om de medewerkers het geleerde in de praktijk te laten gebruiken etc.

Je maakt of een stap voorwaarts naar persoonlijke groei, of een stap terug naar veiligheid…
                                                         Abraham Maslow

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *